Anessa ja Tenttu nauttivat iltapäiväheinistä.
Anessa oli sitä mieltä että takapuoli on paljon kuvauksellisempi.
Varsojen tarha pihatolta katsottuna.
Irmeli hieman pölähtäneen näköisenä, Jadella ei malttanut olla kuvattavana.
Eilisen lumimyrskyn seuraksena tallin eteen on kertynyt melkoinen lumidyyni :)
Tammat odotteli jo heinälähetystä saapuvaksi. Irmeli portilla, Jadella kauempana. Polku tarhalle oli viimeyönä mennyt umpeen, niinkuin kuvasta näkyy.